Team Leader Travel & Expenses

Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude.
Naším světem jsou kompresory, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně malá švédská firma, založená v roce 1873, se dnes může pyšnit 34 000 zaměstnanci po celém světě.
Pracujte pro Atlas Copco a staňte se součástí společnosti, jejímž nářadím je vyrobeno každé třetí auto na světě.

Co bude Vaší každodenní náplní práce?

Na pozici Travel&Expenses Team Leader budete řídit tým 10 specialistů, kteří jsou zodpovědní za zpracování a vyúčtování služebních cest našich zaměstnanců z různých světových poboček společnosti Atlas Copco. Toto zpracování provádí v souladu s platnou lokální legislativou a interními pravidly společnosti.

Jaké další pracovní úkoly Vás budou čekat?

• Nábor, řízení, hodnocení a podpora profesního rozvoje Vašich přímých podřízených
• Zajištění vysoké kvality procesu zpracování cestovních náhrad – dodržování stanovených termínů a schválených postupů
• Organizování telekonferencí a schůzek s kolegy a partnery v dalších zemích
• Účast na projektovém řízení a přebírání nových entit v souvislosti s aktuálně probíhajícím přechodem na jednotný systém zpracovaní cestovních náhrad – Concur
• Úzká spolupráce s Process & Innovation týmem, PtP manažerem a finančními řediteli při implementaci řešení umožňujících zefektivnění procesu
• Řešení případných eskalací směrem k Vašemu týmu

Jaké máme očekávání?

• Uvítáme praxi na podobné pozici nebo vysokou motivaci pro tuto roli
• Ideálně máte zkušenost z korporátu či centra sdílených služeb
• Máte výborné schopnosti pro vedení týmu
• Rádi dotahujete věci do konce
• Máte dobrou znalost angličtiny (každodenní používání psané i mluvené formy)
• Dobrá znalost MS Office (především Excel)
• Pokud umíte SAP / systém Concur máte velkou výhodu

Co Vám můžeme nabídnout?

• Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
• Flexibilní pracovní dobu, která Vám pomůže sladit pracovní a osobní život
• 5 týdnů dovolené
• Sick-days
• Stravenky
• Wellness poukázky
• Wellbeing program
• Penzijní připojištění
• Odborná školení jako např. ACCA
• Jazykové kurzy
• A v neposlední řadě nejkrásnější výhled na celé Brno z moderních kanceláří na Holandské

Jaké to u nás je?

I když je nás už téměř 400, máme stále velmi neformální a přátelskou firemní kulturu a všichni si tady tykáme. Kromě perfektního výhledu na celé Brno, máme také venkovní terasu ve 20 patře, relaxační zónu kde cvičíme třeba jógu, nebo pořádáme semináře na různá témata v rámci wellbeing programu. Snažíme se také pomáhat potřebným, podporujeme různé charitativní organizace pomáhající dětem, zvířecí útulky či cvičení vodicích pejsků. Občas pro tyto účely pořádáme např. bleší trhy a další fajn akce na jejich podporu. Také nám nechybí pravidelná zásoba vitamínů v kuchyňce ani dobrá káva v našem klubu. Snažíme se o udržení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem a proto máme zkrácenou týdenní pracovní dobu na 37,5 hodin týdně.

Zaujala Vás tato pracovní pozice?

Skvěle! Už nám stačí jen poslat Váš životopis.

Sdílejte pozici

Kontakt

Atlas Copco Services s.r.o.
Petra Nesvadbová
Spielberk Office Centre, Holandská 10
639 00  Brno-Štýřice
Česká republika

Nenašli jste, co hledáte?
Přesto nám můžete poslat své CV. Je možné, že se brzy objeví vhodná pozice.

Poslat CV

Chcete pracovat v moderních kancelářích v centru Brna?

Více o Atlas Copco