CONTRACT COORDINATOR WITH FRENCH

I když Atlas Copco není příliš vidět, je téměř všude. Naším světem jsou kompresory, vakuová technika, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně rodinná švédská společnost s dlouhou tradicí má v současnosti 37 000 zaměstnanců po celém světě a stále roste. Stejně tak Brněnské Atlas Copco středisko sdílených služeb, které před časem otevřelo úpně nové obchodní oddělení. Čtěte dál a staňte se součástí tohoto unikátního projektu!

Co se v sales hubu děje?

Naše obchodní oddělení podporuje Evropské Atlas Copco společnosti v prodeji servisu kompresorů, plánovacích procesech a back-office aktivitách. Funguje ale také jako určitá laboratoř, kde vymýšlíme a testujeme nové obchodní techniky i s pomocí datové analýzy.

Práce na pozici Contract Coordinator může být skvělou příležitostí pro někoho, kdo se rád pohybuje v opravdu multikulturním prostředí, je schopný zodpovědné samostatné činnosti stejně tak jako spolupráce v týmu.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Administrace, koordinace a kontrola portfolia servisních smluv našich zahraničních poboček (zejména ve Francii)
  • Tvorba nové servisní smlouvy a koordinace aktivit následujích hned po okamžiku prodeje servisu
  • Analýza smluvního portfolia a poskytování zpětné vazbu zahraničním pobočkám o jeho stavu (zdraví smluv, expirace atd.)
  • Iniciace zahájení obnovování smlouvy v pravý čas a poskytnutí doporučení k prodeji na základě dat z minulosti
  • Správa všech smluvních dat v systému SAP ERP
  • Úzká spolupráce s obchodníky i jinými kolegy v Brně i v zahraničí
  • Účast při nastavování kvalitativních procesů mezi zahraničními pobočkami a obchodním oddělením v Brně

Co byste měl/a mít, umět, znát?

  • Předchozí pracovní zkušenost na back office nebo customer care pozici
  • Bezproblémová komunikativní angličtina – bude Vaším hlavním pracovním jazykem
  • Minimálně středně pokročilá úroveň francouzštiny – nesmíte se bát mluvit a být ochotný/á svou úroveň dále zlepšovat
  • Dobrá znalost MS Office programů
  • Zaměření na detail
  • Schopnost respektovat stanovené procesy stejně tak jako objevit prostor pro zlepšení
  • Výhodou je znalost SAPu nebo zkušenost z mezinárodní společnosti podobného typu

Co Vám kromě mzdy nabídneme

  • Roční finanční bonus
  • Každoroční navýšení mzdy
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays
  • Stravenkovou karta
  • Příspěvek na penzijní připojištění až 2 000 Kč
  • MultiSport kartu nebo FlexiPass poukázky
  • Jazykové kurzy a jiné vzdělávání
  • Kariérní příležitosti do budoucna - Atlas Copco je dost velké pro všechny, kteří chtějí růst
  • Moderní kanceláře s krásným výhledem na celé město s relaxační zónou a terasou ve 20 patře, kde třeba cvičíme jogu
  • Pracovní prostředí, kde přátelská atmosféra není klišé, pravidelně pořádáme teambuildingové akce, filmové kvízy..
  • Možnost pomoci těm, kteří neměli takové štěstí jako my – stejně jako celé Atlas Copco se věnujeme charitě

Zaujala Vás tato pracovní pozice?

Skvěle! Už nám stačí jen poslat Váš životopis.

Sdílejte pozici

Kontakt

Atlas Copco Services s.r.o.
Petra Boháčová
Holandská 10
639 00  Brno
Česká republika
Telefon: 721 010 237

Nenašli jste, co hledáte?
Přesto nám můžete poslat své CV. Je možné, že se brzy objeví vhodná pozice.

Poslat CV

Chcete pracovat v moderních kancelářích v centru Brna?

Více o Atlas Copco