ÚČETNÍ/ACCOUNTANT

Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude.
Naším světem jsou kompresory, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně malá švédská firma, založená v roce 1873, se dnes může pyšnit 34 000 zaměstnanci po celém světě.
Pracujte pro Atlas Copco a staňte se součástí společnosti, jejímž nářadím je vyrobeno každé třetí auto na světě.

Co bude patřit mezi vaše činnosti?

• Příprava měsíčních skupinových zpráv dle IFRS a spolupráce na měsíčních uzávěrkách
• Účtování mezd a příprava přehledu nákladů na nákladových střediscích, reporting
• Účtování zápisů do hlavní knihy, opravy, pravidelné účetní zápisy, časové rozlišení, přeúčtování mezi nákladovými středisky, atd.
• Zpracování analýz Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát
• Práce s reporty v SAPu, analýza dat
• Zajištění úplnosti a přesnosti dílčích účetních knih a hlavní knihy
• Komunikace s auditory (interními / externími)
• Sdílení informací a znalostí v rámci týmui celého střediska sdílených služeb
• Spolupráce na přípravě účetní závěrky dle lokálních požadavků dané entity a daňových přiznání

Co dalšího by bylo dobré zvládnout?

• Vytvářet partnerství s interními zákazníky v rámci společnosti
• Zajišťovat aby procesní specifika a úkoly svěřené entity byly zdokumentovány a pravidelně aktualizovány
• Aktivně spolupracovat na optimalizaci efektivity a kvality každodenních úkolů
• Podílet se na zlepšování standardních procesů
• Podílet se na školení nových kolegů

Jaké byste měl/měla mít vzdělání a zkušenosti?

• VŠ vzdělání v oblasti financí, účetnictví, ekonomiky nebo 2-3 roky praxe v oblasti financí
• Zkušenosti s prací ve středisku sdílených služeb výhodou
• Dobrá znalost AJ (každodenní používání psané i mluvené formy)
• Znalost dalších jazyků je výhodou
• Velmi dobrá znalost MS Office (hlavně Excel)
• Znalost SAP je plus

Jací byste měli být?

• Proaktivní přístup k řešení problémů a k interním zákazníkům je nutností
• Analytické myšlení určitě oceníme
• Týmový hráč, protože bez 100% spolupráce v týmu i s ostatními se neobejdete

Co můžeme nabídnout?

• Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
• Flexibilní pracovní dobu, která Vám pomůže sladit pracovní a osobní život
• 5 týdnů dovolené
• Sick-days
• Stravenky
• MultiSport karta s příspěvkem zaměstnavatele
• Wellness poukázky
• Wellbeing program
• Penzijní připojištění
• Odborná školení jako např. ACCA
• Jazykové kurzy
• A v neposlední řadě nejkrásnější výhled na celé Brno z moderních kanceláří na Holandské

A jaké to u nás opravdu je?

I když je nás už docela dost, máme stále neformální a přátelskou firemní kulturu a všichni si tykáme. Kromě perfektního výhledu na celé Brno, máme také venkovní terasu ve 20 patře, relaxační zónu kde cvičíme třeba jógu, nebo pořádáme semináře na různá témata v rámci wellbeing programu. Snažíme se také pomáhat potřebným, podporujeme cvičení vodicích pejsků a pořádáme bleší trhy na podporu různých charitativních projektů. Také nechybí pravidelná zásoba vitamínů v kuchyňce. Snažíme se o udržení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem a proto máme zkrácenou týdenní pracovní dobu na 37,5 hodin týdně.

PODÍVEJTE SE NA VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKU NAŠICH PROSTOR NA GOOGLE MAPS!

Zaujala Vás tato pracovní pozice?

Skvěle! Už nám stačí jen poslat Váš životopis.

Sdílejte pozici

Kontakt

Atlas Copco Services s.r.o.
Petra Nesvadbová
Spielberk Office Centre, Holandská 10
639 00  Brno-Štýřice
Česká republika

Nenašli jste, co hledáte?
Přesto nám můžete poslat své CV. Je možné, že se brzy objeví vhodná pozice.

Poslat CV

Chcete pracovat v moderních kancelářích v centru Brna?

Více o Atlas Copco