TRAVEL & EXPENSES ADMINISTRATOR

Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude.
Naším světem jsou kompresory, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně malá švédská firma, založená v roce 1873, se dnes může pyšnit 39 000 zaměstnanci po celém světě.
Pracujte pro Atlas Copco a staňte se součástí společnosti, jejímž nářadím je vyrobeno každé třetí auto na světě.

Co bude Vaší každodenní náplní práce?

  • Na pozici Travel&Expenses Administrátora budete zodpovědní za zpracování a vyúčtování služebních cest našich zaměstnanců z různých světových poboček společnosti Atlas Copco. Toto zpracování budete provádět v souladu s platnou lokální legislativou a interními pravidly společnosti.
  • Budete pravidelně komunikovat po e-mailu nebo telefonicky se zaměstnanci v rámci celé společnosti a na všech stupních její hierarchie a řešit s nimi případné nejasnosti v dodaných podkladech k cestovním příkazům.

Co byste měl/a znát a umět:

  • Nepožadujeme praxi v oboru, nejdůležitější jsou Vaše komunikační schopnosti a motivace pro tuto pozici
  • Neobejdete se bez angličtiny, která je naším firemním jazykem
  • Je možné také komunikovat - převážne po emailech - ve francouzštině, takže Vaše znalost tohoto jazyka by byla velká výhoda
  • Nutná je uživatelská znalost MS Office, zejména Excel, výhodou je znalost systému SAP nebo Concur
  • Jednodušší začátek mohou mít také ti, kteří mají zkušenost z prostředí centra sdílených služeb nebo dříve pracovali na pozici zákaznické podpory

Na pozici se určitě hodíte, pokud:

  • Jste trpěliví a schopní diplomatického jednání
  • Máte proaktivní přístup k řešení problémů a k interním zákazníkům
  • Nedělá Vám problémy zvednout telefon a komunikovat např. s vysoce postavenými manažery v zahraničí
  • Máte smysl pro detail, umíte být pečliví a nevadí Vám ani částečně rutinní práce s dokumenty a systémy

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Místo, kde pojem "přátelský kolektiv" není jen klišé, pořádáme pravidelné teambuildingy a další eventy jak online nebo osobně
  • Podpoříme Vás v dalším profesním rozvoji - pustit se můžete např. do ACCA certifikace nebo jazykových kurzů
  • Máme moderní kanceláře v centru města - kromě perfektního výhledu na celé Brno nám nechybí ani relaxační zóna a nebo venkovní terasa ve 20. patře
  • Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu, která je navíc zkrácená na 37,5 hodin. K tomu můžete čekat také 5 týdnů dovolené a 3 sick days
  • Každý rok se můžete těšit i na finanční bonus nebo pravidelné navyšování mzdy
  • Samozřejmostí je příspěvek na stravování, penzijní připojištění 2 000 Kč měsíčně, multisport karta za 350 Kč a mnohé další

Interested in this job opportunity?

Great! Now’s the time to send us your CV.

Share this job opportunity

Contact

Atlas Copco Services s.r.o.
Andrea Kočišová
Holandská 10
639 00  Brno
Česká republika

Couldn’t find what you were looking for?
In any case, please send us your CV.

Send CV

Do you want to work in modern offices in the centre of Brno?

More about Atlas Copco